Szkoła Podstawowa nr 3 w Sierpcu
09-200 Sierpc
woj. mazowieckie
tel./fax: (0-prefix-24) 2752644

Historia i patron, pieśń szkoły

Dyrekcja i nauczyciele
Administracja i obsługa
Absolwenci
Dokumenty szkoły
Zajęcia pozalekcyjne

Uroczystości szkolne - galeria

Z życia szkoły
Comenius 1 (2005/2008)
,,Życie w Europie jak widzą to nasze dzieci"
Comenius   (2008)
,,Sport razem ponad granicami"
Nasi najlepsi
zalecana rozdzielczość:
1024x768

,,Wycieczka do Kołobrzegu"

W dniach 15 – 18 czerwca 2010 r. grupa pięćdziesięcioro  uczniów z kl. IVA, IVB, IVC, VD pod opieką p. Magdaleny Gajdy, p. Doroty Pufelskiej, p. Moniki Wojciechowskiej    i p. Moniki Jagiełło – Sallak wybrała się na wycieczkę do Kołobrzegu. Na miejscu na dzieci czekało wiele atrakcji, min. park linowy, wodne szaleństwo w Aquaparku, chrzest morski a także odwiedziny u Piratów Morskich, którzy urządzili ciekawe konkursy np. konkurs ciesielski (kilka sposobów wbijania gwoździ), taniec z odbijaczem (balonem) wyścig po plankach, konkursy z linami.
      W ciągu tych dni zwiedziliśmy również Międzyzdroje, gdzie zobaczyliśmy Promenadę Gwiazd, Muzeum Figur Woskowych oraz Świnoujście, w którym uczniowie płynęli promem Bielik oraz odwiedzili Fort Gerharda, w którym najpierw przywitał nas historycznie umundurowany wartownik, następnie spotkaliśmy się z samym Komendantem Twierdzy. Potem czekała nas wielka przygoda - ciężkie szkolenie         i prawdziwa podróż w czasie, podczas której przeszliśmy próbę ciemności, nauczyliśmy się musztry wojskowej, poobcowaliśmy w podziemnych kazamatach z duchem świnoujskiej Julii. Następnie zostaliśmy mianowani na pierwszy historyczny stopień wojskowy i staliśmy się rezerwistami regimentu. W drodze z Kołobrzegu do Świnoujścia zwiedziliśmy także mniejsze miejscowości nadmorskie np. Trzęsacz.

Słoneczna pogoda pozwoliła nam również na zabawy na plaży. Odbył się konkurs na najpiękniejszą budowlę z piasku.

Wszyscy dobrze się bawiliśmy, ale niestety  czas  szybko mijał. Pakowanie, ostatnie plażowanie i wyjazd do domu. W drodze snuliśmy już plany na kolejne wycieczki. Na zakończenie posiłek w  KFC  zadowolił każdego uczestnika tej bardzo udanej wyprawy.

Pełni wrażeń, szczęśliwi, zdrowi i w świetnych humorach wróciliśmy do Sierpca.