Piątka uczniów – Nadia Chochlińska, Marta Włoczewska, Filip Kędzierski, Krystian Telesiewicz, Maciek Graczykowski brała udział w spotkaniu na Sycylii w ramach Projektu Erasmus+ ,,Realizing excluded students by smart strategies”. Po powrocie uczniowie przygotowali prezentację multimedialną o swoich sycylijskich przygodach. Uczniowie podzielili się ze swoimi kolegami i koleżankami zdjęciami,a także w barwny i emocjonalny sposób opisali swój pobyt, opowiadali o zajęcia prowadzonych metodą Peer Tutoring, dzielili się wrażeniami z wycieczek, przedstawili swoich przyjaciół z Sycylii, Martyniki, Turcji i Rumunii.
Podczas spotkania rady pedagogicznej została również przedstawiona krótka relacja z pobytu na Sycylii, a także została przybliżona metoda Peer Tutoring polegająca na współpracy pomiędzy uczniami, gdzie jeden z uczniów tak zwany „Tutor” jest bogatszy w wiedzę i doświadczenie edukacyjne, co pozwala mu na „nauczanie” drugiego ucznia. Nauczyciele, który brali udział w moblilności opisali zajęcia prowadzone tą metodą we włoskiej szkole, a także przedstawili zalety metody Peer Tutoring.