Wycieczka do Trójmiasta i Jastrzębiej Góry klas IVc i Vb

W dniach 9 – 12 czerwca 2015 roku 37-osobowa grupa uczniów klas IVc i Vb wyruszyła na podbój Trójmiasta.
Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie Sopotu i Gdyni. Na początku odbyliśmy spacer po najdłuższym drewnianym pomoście w Europie, skąd podziwialiśmy skąpany w słońcu Sopot. Duże wrażenie wywarł na nas Krzywy Dom. Potem przejechaliśmy do Gdyni, gdzie zwiedziliśmy nabrzeże w porcie gdyńskim i jeden z najpiękniejszych zachowanych żaglowców na świecie „Dar Pomorza”.
Drugi dzień spędziliśmy na Helu. Tam dzięki Panu przewodnikowi dowiedzieliśmy dużo o historii tych terenów. Zwiedziliśmy Muzeum Obrony Wybrzeża, jechaliśmy kolejką wąskotorową, byliśmy w fokarium, gdzie uczestniczyliśmy w pokazie karmienia fok. Szczególnych emocji dostarczył nam rejs statkiem. Mogliśmy choć na chwilę poczuć się kapitanami statku. Po kolacji czas umilała nam kapela kaszubska.
Trzeciego dnia pojechaliśmy do Władysławowa. Tam udaliśmy się do Muzeum Iluzji w którym próbowaliśmy odkryć tajemnice iluzji optycznych, paradoksów, dziwnych obrazów i zabawnych trików. Kolejną atrakcją był spacer po dnie oceanu – Ocean Park, w którym spotkaliśmy największe wieloryby, przerażające rekiny, żółwie olbrzymie, przesympatyczne delfiny, wesołe orki, oraz inne zwierzęta morskie i oceaniczne. Uzupełnieniem spaceru była zabawa na placu zabaw. Dalsza część dnia upłynęła nam pod hasłem „Relaks na plaży”.
Czwartego dnia, w drodze powrotnej, odbyliśmy spacer po przepięknej Gdańskiej Starówce. Pokłoniliśmy się Neptunowi, przeszliśmy pod Złotą Bramą i podziwialiśmy Dwór Artusa oraz Bazylikę Mariacką.
Trójmiasto rozpieszczało nas doskonałą, ciepłą pogodą. To z kolei sprzyjało codziennym pobytom na plaży. Pełni wrażeń, opaleni, ale nieco stęsknieni wróciliśmy do Sierpca.

Warning: Undefined array key "cookies_accepted" in /home/users/sp3-2023/public_html/wp-content/themes/sp/footer.php on line 103