Wycieczka klas czwartych do Kazimierza Dolnego

W dniach 19 – 20 maja odbyła się wycieczka klas czwartych do Kazimierza Dolnego.

Szlak wędrówki rozpoczął się w Janowcu, gdzie zwiedziliśmy zamek i muzeum.

Komnaty zamkowe mieszczą ekspozycję poświęconą historii zamku na przestrzeni trzystu lat świetności i jego konserwacji po 1975 roku. oraz kolekcję fajansu holenderskiego z XVII – XX wieku.

Następnie przejechaliśmy do Puław i zwiedziliśmy kompleks pałacowo – parkowy.

Drugi dzień zapowiadał się jeszcze ciekawiej.

Płynęliśmy statkiem po Wiśle, podziwiając przepiękny krajobraz Kazimierza. Pogodę mieliśmy jak na życzenie – piękną, słoneczną, zachęcającą do spacerów. Skorzystaliśmy więc z daru nieba i odbyliśmy cudowny spacer po Kazimierzu. Oprowadzała nas przemiła przewodniczka, dzięki czemu usłyszeliśmy wiele ciekawostek na temat architektury tego pięknego miasta.

Nie byłoby wycieczki do Kazimierza bez przysłowiowych kogutów z ciasta, które każdy uczestnik otrzymał już w Sierpcu.

Uważamy, że była to wspaniała wycieczka, pełna wrażeń, w miłej atmosferze i przy słonecznej pogodzie.

Chyba na nią zasłużyliśmy bo wszystko na sprzyjało! 🙂

The loss snaps Smith’s 104 match winning streakCase SS, Price MA, Jordan CT, Yu XJ, Wang L, Bauer G, Haas DL, Xu D, Stripecke R.ceinture hermes
This can entail an intense bit of self inquiry but the process is essential in moving on to the next stage in life.michael kors handbags uk
Over 100 million George Foreman grills have been sold.prada outlet online
Smith Show” on Mad Dog Sports Radio Friday afternoon.sac hermes kelly
UNFPA estimates that 290 Bolivian women die every year in pregnancy and childbirth.timberland boots uk
For our apartments, our occupancy is back up to 93 percent.louboutin pas cher paris
Adding interval training to your cardiovascular workout will boost your fitness level and help you lose weight, since varying your pace throughout the exercise session stimulates the aerobic system to adapt.prima classe alviero martini
sac hermes birkin

Warning: Undefined array key "cookies_accepted" in /home/users/sp3-2023/public_html/wp-content/themes/sp/footer.php on line 103